Hoe kunnen we je helpen?
Wij geloven dat een goede service begint met luisteren. Daarom nemen we de tijd om jouw situatie te begrijpenen samen naar de beste oplossing te zoeken.
Ben je om wat voor reden niet tevreden over de levering? Geen enkel probleem, we kijken altijd naar een oplossing. Als je bij ons online een aankoop doet heb je als consument het recht op een zichttermijn/bedenktijd van 30 dagen, na ontvangst van de bestelling (ook zonder opgave van een reden). Zijn de 30 dagen verstreken? Ook dan zijn wij niet de moeilijkste. Omdat wij onze stickers op maat maken verzoeken we je altijd eerst even met ons contact op te nemen via support@kamerthema.nl - Vermeld altijd je ordernummer deze vind je terug in de mail.
Ja, onze muurstickers zijn zelfklevend. Je kunt ze direct vanaf het stickervel op de muur plakken. Lekker makkelijk! Bij grotere muurstickers is het aan te raden om deze met twee personen op te plakken. Bij al onze stickers worden plakinstructies meegeleverd, mocht dit onverhoopt toch niet zijn gebeurd onze oprechte excuses. Bekijk dan hier even onze plakinstructie video en uitleg.
Omdat wij jou sticker pas gaan produceren wanneer jij deze besteld nemen wij ons proces heel serieus en zorgvuldig in behandeling. De verwachte levertijd van de sticker is dan ook ± 7 werkdagen. Je zult ten alle tijden op de hoogte worden gehouden door middel van de bestel bevestiging en track & trace code.
Dat klinkt niet fijn, we raden je aan ons een e-mail te sturen met daar in de uitleg wat het betreft.
Dit mag naar support@kamerthema.nl we zullen je zo snel mogelijk te woord staan.
Deze zijn te vinden op de Algemene Voorwaarden pagina of hier te downloaden.
Dat vinden we erg vervelend, neem direct contact met ons op via support@kamerthema.nl en we zullen zo goed mogelijk ons best doen om je te helpen.
Antwoord niet gevonden?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen.Ons team van vriendelijke en deskundige medewerkers helpt je graag verder!