Wij verzenden met DHL en PostNL, en wij leveren enkel in Nederland. Omdat onze stickers pas worden geproduceerd wanneer u besteld hanteren wij een marge voor het verzenden van uw order. Dit doen wij om rekening te houden met eventuele onvoorziene problemen zoals storingen, productiefouten etc. Over het algemeen zullen wij uw order verzenden binnen ca. 7 werkdagen. U zult hier ten alle tijden van op de hoogte worden gebracht middels e-mail bevestiging en track & trace code. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering nadat wij deze hebben overhandigd aan de koeriersdienst.
Levering & Levertijden
- Gepersonaliseerde productie
- Zorgvuldig verpakt
- Met liefde en passie geproduceerd
- Orders boven de € 75,00 GRATIS verzending
- Geproduceerd in Nederland
- 10% korting op uw volgende bestelling
Feestdagen & Acties
Let op dat rondom de feestdagen en specifieke acties (zoals bijvoorbeeld Black Friday, Koningsdag etc.) de levertijd wat langer kan zijn. Vooral de post bezorgbedrijven hebben in die drukke periodes wat langer nodig om alle bestellingen te verwerken. Hou alsjeblieft altijd goed je tracking gegevens in de gaten.
Verzending & Retournering
Value-added services stand as the epitome of customer-centricity, extending beyond core offerings to provide an extra layer of value and distinction. These services go above and beyond the essential functions, aiming to enhance the overall customer experience and satisfaction. Many businesses adopt a value-based pricing strategy for these offerings, ensuring that customers not only receive quality but also perceive the additional value they gain. If you're curious about how value-based pricing can revolutionize your approach to customer satisfaction and loyalty, delve into our insightful article on the subject, where we take a look at how value-based pricing ensures customers are getting the most value out of their services.